چرا خیلی از مراکز دندانپزشکی با داشتن سابقه ی زیاد این روزها تعداد بیمار کمی را تجربه می کنند و چرا برخی از دندانپزشکان جوان ، به محظ د دریافت پروانه ی مطب ، روزهای شلوغ زیادی را دارند؟ شاید شما هم دیده باشید، مطب های بالای شهری که دکور لاکچری دارند اما بیمار ندارند، و برخی از مطب ها بدون داشتن دکور آنچنانی همیشه صفی از بیماران در اتاق انتظار منتظر دریافت خدمات دندانپزشکی هستند. هر چقدر مدیریت بهتری داشته باشید، هرچقدر بازاریابی بهتری داشته باشید، هرچقدر برند قویتری از خودتان ارائه کنید، نتایج برای شما بهتر و بهتر خواهد شد.
برای هر شرایط راه حل ها و آموزش هایی که مورد نیاز شماست ارائه شده
مشاور داشتن یعنی همفکر داشتن، یعنی آزمون و خطای کمتری را انجام دادن، یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه. مشاوره کسب و کار اختصاصی مراکز دندانپزشکی شما را به سمت نتایج مطلوب تر با منابع جاری هدایت می کنه
راه حل دوم) آموزش دیدن در زمینه های مدیریتی مثلمدیریت ارتباط با بیمار، مدیریت بازاریابی، مدیریت نیروی انسانی، اصول برندینگ، اصول متقاعد سازی و...
راه حل سوم)آزمون و خطااین گزینه انتخاب خیلی هاست، انتخاب افرادی که دید سنتی نسبت به توسعه ی مرکز دندانپزشکی شون دارند
این راه حل ها ، مسیر شما را هموارتر خواهد کرد.
هفت هفته ی آموزشی با بیش از 28 ساعت آموزش کاربردی بدون شک اولین انتخاب برای رشد مرکز دندانپزشکی شماست.
این راه حل ها ، اقدامات شما را موثرتر خواهد کرد.
پکیج های تولید محتوا و فایل های کاربردی دیگر، مدیریت و جذب بیمار را برای شما آسانتر خواهد کرد
تولید محتوا دیگه سخت نیست ، مدیریت مطب دیگه سخت نیست با ابزارهای کاربردی
امکانات کاربردی ویژه ی مراکز دندانپزشکی در دنتارو گردآوری شده است.