مقاله

  • خانه
  • تکنیک فومو برای متقاعد سازی بیمار در مطب های دندانپزشکی چیست؟
تکنیک فومو برای متقاعد سازی بیمار در مطب های دندانپزشکی چیست؟
بیزینس کوچینگ دندانپزشکی

تکنیک فومو برای متقاعد سازی بیمار در مطب های دندانپزشکی چیست؟

تکنیک متقاعد سازی فومو ، یا ترس از دست دادن.

 انسان با احساس خود اقدام می‌کند و بعد با منطق خود توجیه می‌کند. احساس از دست دادن یکی از دلایل اصلی اقدام انسان هاست، ترس از دست دادن زمان ، ترس از دست دادن سلامت ، ترس از دست دادن احترام ،ترس از دست دادن شریک عاطفی و ...

بیزینس کوچینگ تخصصی دندانپزشکان

از همین رو از این اصل برای متقاعد سازی بیماران مطب های دندانپزشکی نیز می‌توان استـفاده کرد. برای مثال شخصی که دندان از دست رفته ای دارد و به تشخصی پزشک باید ایمپلنت انجام گیرد ، حال این شخص در ذهن خود می‌گوید بخاطر هزینه ی بالا این کار را به زمان دیگری موکول کنم. دندانپزشک آگاه است که زمان بیشتر برای مخاطب هم عذاب بیشتر خواهد داشت و هم هزینه های بیشتر پس مسولیت متقاعد سازی بیمار را دارد. در ادامه چند مکالمه ی متقاعد کننده بر اساس فومو توضیح داده خواهد شد.

مکالمه دندانپزشک با بیمار:

قیمت های متریال هر روز دارن بیشتر میشن و اگر دیرتر اقدام کنی هزینه ت خیلی بالاتر خواهد رفت.

به مرور زمان لثه بیشتر تحلیل خواهد رفت.

بدون این دندان وقتی توی مجلسی هستی نمیتونی لبخند بزنی و این خیلی دردآوره 

و....


در ادامه باید بیان کنم که اصل صداقت , اصل اول کسب و کاره پس در مکالمات با بیمار رعایت این اصل الزامیست.






درخواست جلسه ی مشاوره کوچینگ برای مطب یا کلینیک دندانپزشکی

پست های آخر