مقاله

  • خانه
  • تکنیک 3 گزینه برای بالا بردن احتمال جذب بیمار چیست؟
تکنیک 3 گزینه  برای بالا بردن احتمال جذب بیمار چیست؟
بیزینس کوچینگ دندانپزشکی

تکنیک 3 گزینه برای بالا بردن احتمال جذب بیمار چیست؟

تکنیک سه گزینه یا ۳ گزینه، یک روش ساده و موثر برای انتخاب قیمت درمان در کلینیک های دندانپزشکی است. در این روش، برای هر درمان سه گزینه قیمت ارائه می شود که بیمار می تواند بین آن ها انتخاب کند.

این روش به دلیل سه گزینه بودن آن، به بیمار امکان می دهد که از بین گزینه های مختلف، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کند و در نتیجه احساس رضایت و اعتماد به نفس بیشتری نسبت به درمان خود داشته باشد.

برای اجرای این تکنیک در کلینیک های دندانپزشکی، می توانید به شرح زیر عمل کنید:

۱. ابتدا برای هر درمان سه گزینه قیمت را تعیین کنید. بهتر است گزینه هایی باشند که تفاوت قیمت آن ها به طور محسوسی مشهود باشد. دلیل این کار این است که برای هر بیمار با هر سطح درآمد یک آپشن وجود دارد.

۲. در هنگام ملاقات با بیمار، به او گزینه های مختلف را توضیح دهید و از او بپرسید که کدام گزینه را ترجیح می دهد.  بیمار با سطح مالی بالا گزینه ی بالا، بیمار با سطح مالی پایین گزینه ی ارزانتر و به احتمال زیاد اکثر بیماران گزینه ی وسط را انتخاب کنند. 

۳. در صورتی که بیمار نتواند گزینه را انتخاب کند، به او توضیح دهید که هر سه گزینه تقریبا با کیفیت هستند   و تفاوت فقط درشرکت سازنده  و برند  آن هاست. سپس از او بخواهید که بهترین گزینه را برای خود انتخاب کند. 


?data[rnddiv]=449345773&data[responsive]=yes&&recom=none'>

a>


۵. اگر بیمار برای انتخاب قیمت درمان، راهنمایی بیشتری خواست، می توان از پزشک خواست که راهنمایی فنی بیشتری به بیمار دهد. 

۶. در نهایت، برای اطمینان از اینکه بیمار در مورد قیمت درمانی که انتخاب کرده است راضی است، از او بپرسید که آیا اطمینان دارد که انتخاب صحیحی را انجام داده است؟ و در صورتی که مشکلی دارد، سعی کنید او را راهنمایی کنید تا قطعاً راضی باشد.

در کل، تکنیک سه گزینه برای انتخاب قیمت درمان در کلینیک های دندانپزشکی یک روش ساده و موثر است که به شما کمک می کند تا قیمت های درمان را به درستی تعیین کرده و در عین حال به بیماران امکان می دهد تا به راحتی از بین گزینه های مختلف انتخاب کنند و احساس رضایت بیشتری نسبت به درمان خود داشته باشند. نکته ی حیاتی این تکنیک این است که به هیچ عنوان نباید برداشت شود که قیمت پایین یعنی کار ضعیف چون برند شما را خراب می کند. کار مکملی که در این روش نیاز است، این است که از مزایا و ویژگی های آیتم متوسط و آیتم گرانتر بیشتر برای بیمار توضیح دهید.


درخواست جلسه ی مشاوره کوچینگ برای مطب یا کلینیک دندانپزشکی

پست های آخر