مقاله

  • خانه
  • 3 استراتژی حرفه ای بازاریابی خدمات دندانپزشکی
3 استراتژی حرفه ای بازاریابی خدمات دندانپزشکی
بیزینس کوچینگ دندانپزشکی

3 استراتژی حرفه ای بازاریابی خدمات دندانپزشکی

استراتژی های بازاریابی برای خدمات دندانپزشکی (Dental Marketing) کمی متفاوت تر با کسب و کارهای دیگر است، حساسیت جامعه ی دندانپزشکی روی برند شخصی باعث میشه کمی با احتیاط بیشتر قدم در این مسیر گذاشت.

بازاریابی B2B یا بازاریابی بیزینس با بیزینس 

بازاریاب مطب یا کلینیک دندانپزشکی شما ، مستقیما با مدیران کسب و کاری که جامعه ی مخاطب آنها نزدیک به جامعه مخاطب شما هستند وارد مذاکره شده و توافقات مالی را انجام می دهند.

اگر دندانپزشکی اطفال را انجام می دهید، مدارس و مهد کودک ها کاندید شروع مذاکره برای بازاریابی هستند.

اگر دندانپزشکی زیبایی کار میکنید، بازاریابی را از مراکز پزشکی زیبایی ، سالن های زیبایی، سالن های ماساژ و ... شروع کنید.

بازاریابی B2C یابازاریابی بیزینس با مشتری

در این روش بازاریاب های شما تمرکز بر جذب مستقیم بیمار برای خدمات دندانپزشکی دارند، بیشتر تمرکز این بازاریابی برای خدمات دندانپزشکی زیبایی است.

بیزینس کوچینگ تخصصی دندانپزشکان

بازاریابی رویداد یا Event Matrketing

حضور در نمایشگاه ها و سمینارهای مختلف به عنوان اسپانسر. در این حالت برای جذب بیمار برای خدمات دندانپزشکی و یا ارتباط B2B می توان اقدام کرد. شرکت هایی که در رویداد ها هستند ، معمولا از ایجاد ارتباط دو طرفه با بقیه کسب و کار ها استفاده می کنند و همین نکته شما را به سمت یک فرصت ارتباطی بی نظیر سوق خواهد داد.



هر 3 روش ذکر شده براحتی قابل انجام است اما یک نکته ی مهم ، قبل از شروع فرآیند بازاریابی از مشاور تخصصی  در زمینه جذب بیمار دندانپزشکی کنید و یا از خدمات بیزینس کوچینگ دندانپزشکی (Dental Business Coaching) استفاده کنید.


درخواست جلسه ی مشاوره کوچینگ برای مطب یا کلینیک دندانپزشکی

پست های آخر