آموزش جذب بیمار از دیوار، ویژه مراکز دندانپزشکی

چطور با استفاده از سایت دیوار بیمار جدید برای مرکز دندانپزشکی جذب کنیم؟
برای اینکه آگهی جذابتری داشته باشیم چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟
چرا برخی از آگهی ها در دیوار کسی را ترغیب به دیدن نمی کنه و از بعضی از آگهی ها نمیشه گذشت؟
یک آگهی در سایت دیوار از سه بخش اصلی تشکیل شده که شامل ، عنوان آگهی ، تصویر آگهی و توضیحات آگهی می باشد که در دوره ی دنت وال ، هر کدام از این موارد را بررسی می کنیم و نکاتی را برای هرچه بهتر شدن آگهی به شما خواهیم آموخت.
در این دوره می آموزید:
🔹️رازهای نوشتن آگهیهایی که بیمار را به سمت شما میکشانند.
🔹️چطور از آگهیهای دیوار برای جذب بیمارانی استفاده کنید که احتمالاً هیچوقت به شما توجه نمیکردند؟
🔹️تکنیکهای جذب بیمار از آگهیهای دیوار که در کوتاهترین زمان ممکن جواب میدهند.
🔹️روشهایی برای تبدیل آگهیهای ساده به آگهیهای باکیفیت که در برابر رقبا برجسته باشند.
🔹️اشتباهات رایج در استفاده از آگهیهای دیوار و چطور از آنها اجتناب کنیم؟
🔹️پاسخ های استاندارد پرسنل پذیرش به بیماران برای حضور بیمار در مرکز دندانپزشکی
105 دقیقه آموزش کاربردی و تحلیلی
بهمراه 3 ضمیمه قابل دانلود:
1-عنوان های آگهی استاندارند (pdf)
2-متن های آگهی برای متقاعد کننده (word)
3-راهنمای پاسخگویی تلفنی (pdf)
بیماری که به دنبال خدمات دندانپزشکی در دیوار می گردد اول با شما تماس می گیرد یا با رقیبتان؟
بعد از دیدن این دوره و عمل به آن ، تبدیل به اولین انتخاب بیماران شوید. همین الان موقعشه.